Bewertungen von The Art Kitchen Vinkeveen

Neue Beurteilungen

5.0
S. Janmaat-de Boer
8 August 2022

7 augustus eten besteld en betaald maar nooit geleverd.na langsrijden bleek zaak dicht halen kon dus ook niet. Bellen nam niemand op. Geen andere mogelijkheden om contact op te nemen. Nergens op site te vinden dat het dicht was. Hoop nu dat ik ze snel kan bereiken zodat ik mn geld terugkrijg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

W. Roest
1 August 2022

17:44 uur besteld. 18:30 uur gebeld, maar geen gehoor. 18:50 uur nogmaals gebeld, maar geen gehoor. Heb maar ergens anders eten besteld. Gesloten???? PAS DAN DE WEBSITE AAN!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

AT
15 Juli 2022

Eten was weer lekker! Patat goed gekruid, burger en adana schotel ook goed bereid. Bezorging op tijd.

A
13 Juli 2022

Top service en heerlijke broodjes Ga zo door

R.
27 Juni 2022

De kwantiteit (hoeveelheid) is erg goed. Kip is erg goed klaargemaakt en smaakt geweldig. Alleen de risotto... Veel te veel zout! Daardoor kreeg ik het helaas niet op.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lydia
30 Mai 2022

Heerlijk gegeten en lekker warm. Super. Vlotte vriendelijke bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Dave
23 Mai 2022
Esther
18 Mai 2022
Anna-Lena Belß
8 Mai 2022
Marianne
5 Mai 2022

super lekker :)

Lydia
9 April 2022

Super lekker gegeten,en heerlijk warm. Vriendelijke bezorging.

Peter
2 April 2022
Clemence
2 April 2022

The mixed grill zoals altijd top! De kapsalon helaas niet, droog en de friet was echt niet goed

S van Beek
26 März 2022

Heerlijk gegeten, veel en goed warm

H.
10 März 2022
Samil
5 März 2022
Lydia
5 März 2022

Heerlijk gegeten Het verbaasde ons alleen dat er op vrijdagavond,al zo veel niet meer te bestellen was,zo veel uitverkocht.!!!!

Lemmens
27 Februar 2022

Eten was goed en met zorg ingepakt. Patat was nog lekker warm. Lamsshoarma was helaas matig en smaakloos. Levering snel en vriendelijk.

Esther
20 Februar 2022

Altijd goed! De Turkse gerechten zijn favoriet!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Arturo Alonso
16 Februar 2022

Pretty good food and service.

Fred
8 Februar 2022

Was weer top snel, en lekker.

Kees
22 Januar 2022

Goed eten, vriendelijk, netjes op tijd

JC van Brederode
10 Januar 2022

Eten online besteld voor ophalen. Perfecte timing voor het klaar hebben van het eten. Turkse pizza niet vergelijkbaar met snackbars, deze duidelijk homemade en bijzonder lekker vlees. Köfte schotel: heerlijk vlees en groentes van de grill en dat proef je! Prijs/kwaliteit verhouding 👌🏼 Voor herhaling vatbaar, bedankt 🙏

Jaap van der Loo
2 Januar 2021

Zoals altijd heerlijk, betaalbaar en keurig op tijd!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Andre ruhe
2 Januar 2021

Heerlijke gerechten maar een tikje te vet(veel olie) 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Leen Mulckhuyse
25 Dezember 2021

De Turkse Pizza en Shoarma zagen er niet smakelijk uit: gescheurd, verbrande randjes en de Shoarma had de structuur van grof gehakt. Smaak was ook heel matig en daarna misselijk geworden. Andere keren was het eten wel goed.

Floor en Gerard
19 Dezember 2021

Heerlijk!! Voor diegene die twijfelt om te bestellen zeggen wij 'DOEN'. De maaltijden zijn goed van formaat, het vlees en de groentes zijn heerlijk bereid en je hebt echt het idee dat je thuis in een restaurant zit wat het eten betreft. Wij hadden de mini köfte, tavuk I Gara (kip grill schotel), kuzu sis (lams shashlik schotel) en een broodje kip döner. Bij alle gerechten was er meer dan voldoende groentes aanwezig, brood en sauzen. Wij hebben genoten met 2 volwassen en 2 jonge kids. Ga zo door the Art Kitchen!

Patrick
28 November 2021

Die nieuwe pepersaus is erg lekker, maar kan iets minder zout. Voor de rest dik tevrede.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Stefan van Kreuningen
12 November 2021

Super vriendelijk! Lekker eten.

Anthonie
22 September 2021

Heerlijke kofte. Ook andere gerechten van de grill geprobeerd en zijn altijd super. Ben ook fan van de lams hamburger

Fam. Polnaija
17 August 2021

Ik kwam een paar weken terug per ongeluk op jullie site. En wat ben ik daar blij mee zeg. Lekkerste pizza’s uit de omgeving. Ik kom uit Breukelen, iets langer wachten, maar de pizza’s zijn altijd warm als ze bezorgd worden. Écht een aanrader!

Ronald Eveleens
16 August 2021
Manfred
16 August 2021

Bezorging was prima en op tijd. Eten was niet top, penne Savini , de saus was zout tot zeer zout, 5 kleine stukjes verdwaald vlees, de helft van mijn eten maar weggegooid. Gamba Pil Pil ook hier zeer zout, veel te veel saus en ik moest voor € 10 zoeken naar 6 garnaaltjes, erg jammer. De spaghetti carbonara was wel oke, maar door bovenstaande toch een zware onvoldoende

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Fijnproever
16 August 2021

Altijd heerlijk en keurig op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Topfan
16 August 2021

Eten lijkt met elke bestelling steeds voortreffelijker te worden! Top bezorger ook. Super vriendelijk, beste ooit volgens m’n zoon

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Eric
14 August 2021

Voortreffelijk eten! En, supersnel bezorgd. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Judi
31 Juli 2021

Pasta met gemengde vis iets te zout , wel heel lekker van smaak. Spagetti garnalen heel lekker. Grote porties. Pizza Margaritha helaas lauw. Zelf even in de oven opgewarmd. Pizza was wel heel goed van smaak.

Martin
12 Juli 2021

gerechten heerlijk, doelmatig verpakt en goed warm. met bijgeleverde gratis broodjes.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ingrid
14 Juni 2021
Charles
7 Juni 2021

De pizza's waren echt heerlijk maar... Ik vond het wel raar en ook jammer dat ik eerst een bevestigingsmail kreeg met een afhaaltijd van 19.10 zoals bij het bestellen mogelijk was... En daarna opeens een andere mail (alsof ik de hele tijd m'n mail open heb staan 😳) met een tijd die 20 minuten later was Wat als ik op dat moment al in de bus had moeten zitten?? Het lijkt me logischer dat of bij het bestellen of in de 1e bevestigingsmail de precieze tijd staat zodat men dan de keuze kan maken als dat dan nog mogelijk is Grtjs

Leon
6 Juni 2021

Kwaliteit van de pizza was goed. Alleen de extra topping van gorgonzola welke wij hadden aangegeven bij opmerkingen ontbrak. Jammer. Kan gebeuren natuurlijk.. Maar daarom geen top beoordeling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Nancy
29 Mai 2021

Top Calzone en heerlijk champignons met knoflook die waren echt super lekker. Bezorging 20 minuten sneller dan doorgegeven. Dat is prima maar liever heb ik een meer precieze tijd. De mail dat mijn bestelling er al aan kwam was later dan het eten 😁

A. Heydari
22 Mai 2021

Prefect, kan niet iets anders zeggen 👌🏻

Van Ewijk
21 Mai 2021
andre
19 Mai 2021

pizza's niet gaar genoeg

Willem
15 Mai 2021

2 heerlijke lamsschotels gegeten. Zeer smaakvol en top bezorging. Aanrader👍

Gaby Gorter
1 Mai 2021

Op kwaliteit en bezorging is niks aan te merken. Helaas was niet alles van de bestelling geleverd, de aardappeltjes. Toegezegd dat bij de volgende bestelling een gratis dessert mag worden gekozen. Hoop dat dit ook genoteerd is!

Soons
18 April 2021

Prima gerechten en correcte bezorging!

Erik W
17 April 2021

19.00 besteld... zou om 20.00 uur worden bezorgd. 20.15 uur telefoontje dat het iets drukker was dat het binnen een kwartier bezorgd werd En er werd een drankje aangeboden. 2045 nog geen eten. Vanaf 20.45 geprobeerd telefonisch contact te krijgen zonder resultaat. Om 2100 uur door een Keurige en nette bezorger afgeleverd maar helaas zonder drankje. Bezorger bood aan direct de twee drankjes te halen. Eerste ervaring met de Artkitchen niet direct een aanrader voor een tweede keer....... alhoewel ik dan wel ook zo eerlijk zal zijn om te zeggen dat het eten bijzonder goed smaakte

Mavaha
10 April 2021

45 minuten later bezorgd dan door art kitchen bevestigd was. Eten was ondertussen lauw geworden maar wel weer heel erg lekker.

Ck
24 März 2021
Vera
21 März 2021

Het eten is top! Heerlijk en de pastagerechten zou je ook met 2 personen kunnen eten vanwege de grote porties! Alleen wat erg jammer is, is dat wij al 5 keer besteld hebben en de bestelling alle keren een half uur tot 3 kwartier te laat bezorgd werden. Erg jammer!

Sanna
20 März 2021

Heeeeel lekker! Zowel de pizza’s als het vleesgerecht!

Floor en Gerard
14 März 2021

Heerlijk gegeten weer, prima service en op tijd bezorgd. Aanrader!

Anoniem
14 März 2021

Weer heerlijk gegeten en ook fijn dat wij de tiramisu erbij kregen die vorige keer was vergeten

Ellen
15 Februar 2021

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anouk Jansen
14 Februar 2021
Mavaha
12 Februar 2021

Eten was heerlijk. Helaas niet de bestelde ravioli gekregen maar spaghetti.

Ruud
6 Februar 2021

Eens iets anders, goede reviews dus oke. Maar helaas koude pizza en een half uur te laat bezorgd.... prijs kwaliteit niet in verhouding. Laten we zeggen we gaan het een herkansing geven en hopen dan maar dat het wel goed is. Maar deze was een gemiste kans...... Helaas mensen doe beter je best !!!

Anouk Jansen
27 Januar 2021

Eten en bezorging waren helemaal prima! Enige minpuntje was dat wanneer je geen extra saus bij je pizza wilt en dit apart aangeeft, deze er niet bij geleverd wordt maar wél in rekening wordt gebracht..

Lili
25 Januar 2021

Vanavond voor de eerste keer bij Art Kitchen besteld. We werden positief verrast en hebben heerlijk gegeten.

Anoniem
22 Januar 2021
Elly
15 Januar 2021

Wat is het toch lekker als je zelf niet hoeft te koken. En dan ook nog heerlijk gegeten. Dank jullie wel. Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. TOP

M D
11 Januar 2021

Altijd vriendelijk, altijd op tijd en gewoon goed & lekker eten!

Maha
10 Januar 2021

Eten was weer fantastisch. Bezorger super beleefd en vriendelijk. Bezorgtijd was ruim half uur later dan gevraagd. Dit zouden jullie eigenlijk even moeten melden als dit wijzigt.

Koen
7 Januar 2021

Super snelle en vriendelijke bezorging. Eten was prima.

Richard
23 Dezember 2020

Snel en lekkere pizza's. Nu ook nog een leuke pizza actie.

Dalia
23 Dezember 2020

Heerlijk eten, snelle levering en super warm en vers!

Emiel
21 Dezember 2020

Niet de goedkoopste in de omgeving, maar goede kwaliteit mag wat kosten. En dat levert The Art Kitchen zonder twijfel. Onze twee pizza's waren erg lekker, met een goede bodem. Ook de bezorging was lekker vlot. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wouter
16 Dezember 2020

Prima pizza’s voor eerlijke prijs, snelle en vriendelijke bezorging - precies wat je soms nodig hebt!

John Tiebax
12 Dezember 2020

Lekker eten. Maar als je een mail krijgt dat het er om 18:40 is, en het een half uur later pas bezorgd wordt, zonder dat je ff gebeld wordt...

Ck
11 Dezember 2020
Esther
10 Dezember 2020

Ik kreeg niet wat ik had besteld! En toen ik vervolgens wilde bellen kreeg ik geen gehoor. Ik heb meerdere keren gebeld maar tevergeefs. Helaas is de pizza (die ik niet had besteld) voor de helft ik de prullenbak geëindigd. Normaal gesproken is jullie eten fantastisch. Maar deze keer was het een teleurstelling

Buurman
7 Dezember 2020

Heerlijk eten & goeie service

Carlos
28 November 2020

Drie kwartier kwam onze bestelling te laat. Hierdoor was de pizza koud.

Astrid
25 November 2020

Lekker eten & goede service

Stenhuys
15 November 2020
Anoniem
14 November 2020
Eva
13 November 2020

Lekker eten en goede prijs kwaliteit/kwantiteit verhouding. Fijne service ook; waren ietsjes later maar belden netjes en we kregen huisgemaakte broodjes er gratis bij!

Marcel
13 November 2020

Topkwaliteit!

Edwin
13 November 2020

Lekkere goed belegde pizza!

Esmee van Kreuningen
12 November 2020

Heerlijk gegeten, de romige tomatensoep is een aanrader!

Viktor
11 November 2020
Iris
7 November 2020

Nu al een paar keer lekkere pasta s besteld. Heerlijk je proeft dat het met liefde klaar is gemaakt. Wij komen zelf uit Enschede maar niemand bij ons kan tippen aan art Kitchen. 👍🏻

Henk
6 November 2020

Voor de eerste keer eten besteld bij theartkitchen. Eten is op tijd geleverd en de bezorger was bijzonder vriendelijk. Het eten was voortreffelijk! Alleen had er wel wat meer saus bij gemogen. Zeker een aanrader 😉👍🏻

Lydia
4 November 2020

Niet voor herhaling vatbaar. De kaas in de Pizza Calzone was een bonk kauwgom geworden en het deeg eromheen werd er sompig van. 1/3 opgegeten, de rest weggegooid. Jammer

Jacco
3 November 2020

Wederom topkwaliteit!

Sybren
2 November 2020

Prima kwaliteit en op tijd geleverd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Berkelaar
26 Oktober 2020

De bezorging was ietsjes later, maar warme pizza's en goed belegd en waren heerlijk :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Edwin Drossaer
21 Oktober 2020

Heerlijk. De tournedos zowel die met champignonsaus als de tagliata was perfect medium gebakken. Alleen was de tournedos te veel gegrild-verbrand. Er mochten ook iets meer groenten bij. We bestellen zeker opnieuw.

Martine
19 Oktober 2020

Heerlijke pizza's en vleesgerechten!

Iris
16 Oktober 2020

Heerlijke verse pasta s.

Onno
28 September 2020

De pizza was qua smaak erg lekker maar hij had wel wat warmer gekund. Wij hadden om 18.10 uur besteld. Ik denk dat hij toen al even klaar stond. Nu was hij lauw.

Vera
27 September 2020

Wederom super gegeten, de stoofschotel en cannelloni waren overheerlijk en een aanrader om te proberen. De kapsalon kip valt ook altijd in de smaak :) Tot snel!

Janita
24 September 2020
Meryl
18 September 2020

Zelfs eerder bezorgd dan we aangegeven hadden!

Cher
18 September 2020

Overheerlijke pasta met zalm!!

Esther
11 September 2020

Pizza & pasta. Allebei heerlijk! 👌🏼

Wouter moen
10 September 2020

heerlijk eten en de aanpassing van gerecht bij opmerking was keurig opgevolgd

Leest
31 August 2020

De pizza smaakt altijd goed maar was deze keer koud doordat de bezorging het adres niet kon vinden Dat was jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

kb
31 August 2020

Wel bijzonder om je bestelling een uur eerder te krijgen dan gevraagd. Eten was top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michael
29 August 2020
Pieter
26 August 2020

Drie gerechten besteld en heerlijk opgepeuzeld. Snelle, vriendelijke bezorging en goede prijs-kwaliteit verhouding. Wel vreemd, dat je alleen maar kunt bestellen met toevoeging van iets extra's, maar misschien gold dat alleen maar voor de door mij bestelde gerechten.

Monique
25 August 2020

Nooit aangekomen.. Zat ik daar met mijn visite..

Mike v.d Werf
17 August 2020
Nicolle van Vliet
17 August 2020
Michael
13 August 2020
AMTT
11 August 2020

Eten is top. Aandacht voor bezorger die te hoge snelheid door de wijk rijdt

Doeze
1 August 2020

Veel te laat, er werd ons verteld dat ‘T op naast adres was bezorgt maar navraag bleek dat nonsens te zijn. Toen belofte dat het in ‘n half uur zou komen maar dat werd 50 minuten. Kreeg ook mail met verwachte bezorging stijd maar die was al verstreken. Bij het online bestellen kun je de bezorgtijd kiezen, maar die service heeft dus geen waarde.

DB
27 Juli 2020

Lekker gegeten. Alleen jammer dat er GEEN mozzarella op de pizza parmaham zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

roos aarsman
24 Juli 2020

heb gisteren ispanak besteld en meegekregen maar heb een flauw vermoeden dat de kok vergeten is om te Roerbakken ……

Miranda
23 Juli 2020

Wat n heerlijk eten, alles is vers en met liefde klaargemaakt, een aanwinst voor Vinkeveen!

I. Kas
14 Juli 2020

We hebben voor het eerst besteld bij de Art kitchen en de ervaring was minder dan we verwacht hadden. Helaas was de bezorging 45 min te laat en de kwaliteit van het eten was wisselend. De prijs en grootte was prima. Helaas dreef de pasta in de olie en heb ik het eerst laten uitlekken in een vergiet. Er kwam een longdrinkglas aan vocht uit een 1 persoon portie. Dat is echt veel te veel. Daarnaast was een deel van de pasta koud. Het lijkt erop dat dit heel snel is gemaakt nadat ik belde dat we al 35 min aan wachten waren. De andere gerechten met kip waren goed van smaak. We geven ze het voordeel van de twijfel omdat we zo blij waren met deze aanwinst in Vinkeveen en het geboden assortment. Hopelijk is het volgende keer 5 sterren.

Marcel
11 Juli 2020

Wederom heerlijk gegeten, jullie zijn toppers!

Wouter moen
9 Juli 2020

Wrap was heerlijk en de opmerking die ik erbij had gezet was keurig opgevolgd.

Annet
2 Juli 2020

Heerlijke pizza, vlot geleverd!

C.J. Huijbreghs
29 Juni 2020

Heerlijke wrap.prima besteller.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Vd Hulst
27 Juni 2020

Kapsalon was heerlijk alleen bezorgtijd was 19.00 uur en kwam om 19.25 dus dat was jammer ivm afspraak die wij na eten hadden

Isabel van der horst
27 Juni 2020
Brugman
26 Juni 2020

Top! Super vriendelijke mensen! Perfect eten, goed warm en meer dan genoeg! Op de afgesproken tijd klaar!

les
24 Juni 2020
Anoniem
22 Juni 2020

Eten was zeer lekker van hoge kwaliteit de bezorging was ook optijd ga zo door !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marcel
22 Juni 2020

Echt heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen!!! Een aanwinst voor het dorp!

Bourgondiërs
22 Juni 2020

Wat een verrukkelijke gerechten!! We hadden op de valreep op vaderdag van alles besteld- en terwijl het giga druk was (en terecht-we weten waarom) was alles perfect in orde en mals. Razend snelle bezorging. Thuis op schalen gelegd, thuis buffet in een handomdraai. Aanrader! Ook fijn; gangbare prijzen👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Van der sloot
20 Juni 2020

We hadden verschillende wraps etc besteld maar konden niet zien wat wat was, had makkelijker geweest als het op het folie had gestaan. Waarschijnlijk had ik nu verkeerde wrap met verkeerde vleessoort en vind ik het misschien hierdoor ook niet lekker.

Lucas
20 Juni 2020
KB
9 Juni 2020

Heerlijk gegeten, sneller service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marcel
6 Juni 2020

Topkwaliteit, alles vers en heerlijk! Een aanwinst voor Vinkeveen!

Peter van der Jagt
6 Juni 2020

top

roos aarsman
6 Juni 2020

salade bij de warme gerechten is geen succes kip was erg droog smaak van beide gerechten was bijzonder lekker

Indy Prins
4 Juni 2020

Snelle bezorging!

Sharona Moen
3 Juni 2020

Altijd heerlijk! Keurig optijd! En heel vriendelijke bezorgers! Ik blijf posten op insta want jullie zijn echt een aanwinst voor het dorp!

Kevin
3 Juni 2020

Alles was heerlijk, die man kan koken! Alles vers gemaakt en dat is te proeven. Altijd vriendelijk, en ik ga blijven bestellen bij jullie! Aanrader! De bezorger was zeer netjes en vriendelijk! Die verdiend opslag!

Viktor
3 Juni 2020
VVP Verhuur/Visserslust
2 Juni 2020

Daar ik had geschreven waar de receptie zich bevond liep de bezorger toch even verkeerd. Hebben jullie al folders over de Italiaanse gerechten?

M.
2 Juni 2020
Silvijn
1 Juni 2020

Kapsalon was erg lekker en zeker het geld waard.

Peter
31 Mai 2020
Huijbreghs Christiaan
30 Mai 2020

Onze voorgaande bestellingen waren echt allemaal stuk voor stuk top.. Gisteren hadden we alleen het idee dat de salade anders was dan voorgaande (o.a. minder lekkere dressing) en de broodjes waren iets wat aan de oude kant.. Doe er jullie voordeel mee; we zijn nog steeds enthousiast over jullie formule en aanwezigheid in ons mooie dorp

Viktor
27 Mai 2020
Rob van de Velde
27 Mai 2020

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Margreet Coumou
22 Mai 2020

De bestelling werd vlot geleverd en was goed warm. Ik vond alleen de prijs-kwaliteit niet in verhouding staan. Best duur voor 2x4 gerechtjes waarvan maar 1x vis en geen vlees. Verder was er 1 gerecht niet te definiëren en echt niet lekker (Geel met tenen knoflook erin), het smaakte “olie-achting”. Ook misten wij 1 mezze, maar dat was niet vermeld.

Barry Kuyer
18 Mai 2020

Fantastisch en heerlijk eten. Voor late night dinners is dit dè plek om te bestellen. Ook super aardig personeel.

Michel
17 Mai 2020

Op tijd klaar en het was heerlijk

Viktor
17 Mai 2020
Erik
16 Mai 2020

Lekker gegeten, prima kwaliteit

Ada
16 Mai 2020

Wat een gemak,! Bestellen en betalen on line, afhalen netjes op tijd en het eten was heerlijk. Ik kom nog eens terug!

Viktor
14 Mai 2020
van Loo-van Rijn
12 Mai 2020

Echt heel goed eten. Goed warm, zeg gerust heet en zeker niet te weinig wat er gegeven wordt. Ik had tagliatelle besteld maar dat had hij niet meer dus werd het penne en vroeg heel netjes of dat een probleem was en/of ik anders dan wat anders wilde. Vriendelijk personeel en gewoon verschrikkelijk goed eten! Zeker een aanrader. Super fijn dat zo'n goed tentje in het dorp hebben! Ik bestel zeker weer!

de vries
12 Mai 2020

was allemaal prima ik snap alleen niet dat je bezorgkosten rekent in deze corona tijd voor mensen in Vinkeveen …..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Hartsink
10 Mai 2020

Kwaliteit van het eten was goed en smakelijk Onliine bestellen is eenvoudig en de bezorging was op de gevraagde tijd.

H&E
9 Mai 2020

Heerlijk!! Snel bezorgd en heel smakelijk! Toppers 👍🏼

michael
7 Mai 2020
Hans
7 Mai 2020

Goed verzorgd, prima salade en groente. Assortiment vlees goed, maar had naar mijn / onze smaak iets minder gegaard gemogen. Dat zal ik bij toekomstige bestellingen bij de online bestelling vermelden. De mails met indicatie bezorgtijd en "onderweg" zag ik te laat, maar is uitstekende service

V. D
6 Mai 2020

heerlijk eten en snel bezorgd ! ben benieuwd naar de andere gerechten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Koen
5 Mai 2020

Lekker gegeten van de warme en koude mezze. Lijkt mij gerechten waar je je juist mee kan onderscheiden van alle andere afhaal en bezorgmogelijkheden in Vinkeveen en omgeving.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Patricia
5 Mai 2020

Zalm en mix grill gegeten. Super lekker zeker een aanrader.

Marcel
4 Mai 2020

Top! Alles vers en overheerlijk!

Viktor
3 Mai 2020
DB
27 April 2020

Wéér super gegeten.

Viktor
25 April 2020

Echt top!

Clare
24 April 2020

Voor 8,50€ was het een slechte kapsalon. Veel patat en sla vlees was zeer matig tot slecht. Zelf op een tukse pizza zit meer vlees op.

Michiel
22 April 2020

Pizza was wat smaakt betreft goed, echter werd deze bijna koud afgeleverd en waren de bijbehorende sauzen vergeten.

Karin
21 April 2020

Het eten was heerlijk en lekker snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lucas
20 April 2020
Victor
19 April 2020

Helemaal lekker, en snel. Dank

Debbie
19 April 2020

Lekker gegeten en snelle bezorging

Denise
18 April 2020
Viktor
14 April 2020
m v ankeren
14 April 2020

smaak van pizzas was in orde bodem van de pizza erg zacht

Dennis
13 April 2020

Heerlijk gegeten. Aanrader voor andere.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Daantje
13 April 2020

Was weer top. Elke keer weer vers en smakeljk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michel Verbruggen
12 April 2020

Lekker gegeten, gastvriendelijk, goede prijs/ kwaliteit verhouding, een aanwinst voor Vinkeveen!

Mirjam
12 April 2020

Erg lekker gegeten! Lekkere kruiden, verse groenten, mals vlees. Super.

Marcel
11 April 2020

Wat een heerlijk eten hebben jullie toch alles supervers en overheerlijk, ga zo door!

Diana
11 April 2020

Helaas niet voor herhaling vatbaar. De patat lag helemaal tussen het vlees gemengd, dus echt niet lekker . Geen verse knoflooksaus.

EvB
8 April 2020

Heel snel bezorgd. Heerlijk gegeten

Viktor
6 April 2020
Dirk
6 April 2020

Goede pizza's en lekkere porties naar de prijs! Blijf zo doorgaan!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Dennis
5 April 2020

Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs. Niet te duur. Ga hier zeker vaker bestellen.

Daantje
5 April 2020

Goede meze. Heerlijk lamsstoofpotje en donerschotel. Goed verzorgd. Snelle en vriendelijjke bezorging.

Robert
4 April 2020

Goed eten, super snel op kunnen halen!

de Bree
4 April 2020

Het was heerlijk, smaak perfect en ruim voldoende te eten.

Danny
3 April 2020

Pizza smaakte prima. Vervelend dat de wachtruimte om je bestelling op te halen veel te klein gemaakt is. Afstand houden is niet echt mogelijk. Dat ik ook 10 minuten na de afgesproken tijd pas mijn pizza krijg is dan ook extra vervelend.

Frank
29 März 2020

Top eten en snel bezorgt

Frank
28 März 2020

Gewoon weer prima! Plus snel bezorgd!

Ronald
27 März 2020

Wij bestellen hier regelmatig en het eten is altijd fantastisch! Altijd vers en heerlijk bereid! Het maakt echt niet uit wat je besteld maar alles is echt serieus heel lekker en met zorg klaargemaakt! Qua prijs is het ook erg goed te doen!! Bezorging is altijd heel snel en het eten altijd heerlijk warm / heet! Personeel is heel aardig en klantvriendelijk!! Echt een aanrader!!

Debbie
21 März 2020

Vlotte service en lekker zoals altijd.

Ck
20 März 2020

Erg goede service en lekker

Marcel
20 März 2020

Top geregeld, ook in deze gekke tijd m.b.t. Het coronavirus, veel succes ga zo door!

Maarten
20 März 2020

Eten was lekker en optijd bezorgd.

warner
10 März 2020

warm eten en snelle bezorging door aardige jongeman Zana

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anique de Muinck
8 März 2020

Goedemiddag Art Kitchen, Wij hebben al meerdere keren bij jullie besteld en zijn tot nu toe elke keer heel enthousiast over de kwaliteit en daarmee het lekkere eten. Afgelopen vrijdag bestelde ik de mantar dolmasi. Volgens de website een gevulde champignon met twee soorten paprika en kaas. Echter kreeg ik een bakje met champignons en kaas, geen paprika mix te bekennen. Het gerecht was daarom niet wat ik ervan verwacht had en dat is was jammer. Misschien was de paprika op? In dat geval had ik liever een belletje gekregen en iets anders uitgezocht. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen?! Verder enthousiast en fijn dat er weer eens iets anders is in de buurt.

Joey
8 März 2020

Heerlijk eten !

Bert
8 März 2020

Top

Vera Bruyn
4 März 2020

Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk vers bereid en goed van smaak. Ik had de Icli köfte en mijn man Kuzu er site. Allebei zijn santé raden, vooral de groeten die je bij de Icli köfte krijgt zijn geweldig. De bestelling was ook op tijd.

Barbara
4 März 2020

Voor het eerst besteld en echt een aanrader! Wij hadden de zalmfilet met groente, een wrap met kip en een paar warme Mezze. Alles was echt heerlijk. Bezorging duurde precies zolang als aangegeven.

Piet
3 März 2020

Bezorging precies op tijd en keurig netjes verpakt. Kapsalon lam; Ik vond de knoflooksaus en de sambal niet lekker. De knoflooksaus hrrl zoet en de sambal vooral smakeloos. Het zakje sambal was voor mij ook niet genoeg aan pittige saus,maar wat dat betreft ben ik een slechte maatstaf. De lam leek gekookt ipv gegrilld. Het zag er bleek uit en had weinig smaak. De patat van de kapsalon was wel lekker. Knapperig zelfs nog. De babaganus vond ik er niet zo smakelijk uit zien, heel zout en erg bitter. Deze hebben we helaas ook niet opgegeten. kwestie van smaak zou kunnen, ik nam dit gerecht als probeersel. Jammer. Wellicht volgende keer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

J.breedveld
29 Februar 2020

Het eten was heerlijk We hadden de mix grill en daarbij verschillende gerechten Een aanrader om te bestellen en veel keus Ga hier zeker vaker bestellen

Randy
26 Februar 2020

Snel bezorgd en het smaakte heerlijk.

Marry
26 Februar 2020

De zeebaars was weer heerlijk evenals de shoarma schotel. Echt een aanwinst voor vinkeveen. We zijn er blij mee

Boer
25 Februar 2020

Erg lekker en zeker genoeg

Corien Oudshoorn
24 Februar 2020

De donerschotel lam leek meer op kippenvlees dan op lamsvlees. De pasta in de Manti was plakkerig en niet gaar. De beloofde sausjes klopte niet met het aantal bestelde gerechten en het brood wat erbij hoorden was vergeten. Jammer want de vorige keren was het véél beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Henny Gruis
23 Februar 2020

Heerlijke Turkse Pizza. Ga ik zeker nogmaals halen. Mooie schone zaak. Jammer dat betalen via iDeal geld kost. Service verbetering: bestelling via internet is met drankje gratis. Moet je dan automatisch bij de bestelling doen ! Nu moet ik erom vragen. Beetje flauw.

Groeneveld
20 Februar 2020

Eten was koud

Willem
17 Februar 2020

Heerlijke mixgrill besteld. Prima kwaliteit. Bij binnenkomst vriendelijk geholpen en het eten stond op tijd klaar. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Vinkeveen. 1 heel klein minpuntje: betalen voor een pintransactie. Hoop dat jullie deze kwaliteit blijven leveren.

Sylvia Buitenhuis
15 Februar 2020

De smaak eten was lekker. Wat alleen jammer was is dat het eten niet zo warm meer was. Misschien een startprobleem ?? De eerst volgende keer zijn wij dan geneigd om eten persoonlijk te bestellen en niet meer online....we zijn verder wel nieuwsgierig hoe de andere gerechten zullen smaken en zullen vast vaker iets gaan bestellen

Ernst Terpstra
14 Februar 2020

Het eten was uitstekend en ruim voldoende, daarnaast was de bezorging op tijd.

Kevin
11 Februar 2020

Heel erg lekker gegeten. Alles was vers, warm en lekker! Bezorging was snel, en heel fijn dat je ook wat later nog kunt bestellen. Tot 00:00uur. Van toegevoegde waarde voor Vinkeveen!

Dijkstra
11 Februar 2020

Eerste keer besteld heerlijk gegeten is weer eens wat anders zeker een aanrader

Ron Nanninga
10 Februar 2020

Bestelling netje op tijd kwam eerder dan aangegeven Wij hadden 2 shoarma schotels besteld Het eten viel een beetje tegen was niet echt warm zoals het hoort De salade was erg weinig ten opzichte van de maaltijd Wat smaak betreft was het wel redelijk Wij zullen het eerdaags nog een keer proberen Misschien is het een tip om het vlees in zilverfolie te verpakken om de warmte te behouden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Maijer
10 Februar 2020

De bezorging kwam 20 minuten te laat en het eten was koud. Zonde want het eten was prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michiel
8 Februar 2020

Zowel döner als shoarma smakeloos, zat volgens mij geen enkel kruid in. Nu al veel te grote kaart om kwaliteit te leveren...... Hoe moet dat straks met nog eens 80 Italiaanse gerechten erbij?

Marry
7 Februar 2020

Bestelling zag er mooi verzorgd uit en het smaakte heerlijk. Aanwinst voor vinkeveen

Ed
2 Februar 2020

Kapsalon kip besteld. Relatief veel sla en minder patat en kip, vond de smaak niet erg goed.

Jolt
2 Februar 2020

Bezorging was exact op tijd. Durum met Sis was heerlijk vlees, heel goed op smaak. Enige was dat er behalve rode ui geen vulling in de Durum zat, wat sla, tomaat, pittige saus of iets zou niet misstaan. Vlees dus super smaakvol maar in zijn geheel wat matig gevuld. Kip roerbak gerecht met aubergine was lekker! Voor herhaling vatbaar. Geen goedkope kaart overigens en misschien wel veel te uitgebreide kaart. Misschien iets meer focus en iets meer volledige gerechten tussen de €12-15? In een kleine afzetmarkt als Vinkeveen zal dat de meeste kans van slagen hebben gok ik

Corina
1 Februar 2020

Bestelling was een half uur te laat bezorgd en de broodjes waren koud. Ga ervan uit dat dat te maken heeft met dat jullie net geopend zijn. Ga toch nog keer bestelling doen, hoop dat het dan goed komt.

I.Nelis
31 Januar 2020

het gerecht was heerlijk.(roerbak kip) halfuur na besteltijd gebeld of het eten eraan kwam , werd gezegd nog 10 minuten daarna nog halfuur tot levering. Totaal een uur en tien minuten later dus daar zit zeker nog verbeterpunt.

Anouk
31 Januar 2020

Het eten smaakte erg goed. En super klant vriendelijk geholpen, ik kom zeker terug!

Kev
31 Januar 2020

lekker eten en warm. Zelden zo'n lekkere.wrap doner gegeten. 45 min wachten op nezorging was acceptabel

Melissa
30 Januar 2020

Lekker eten, snelle bezorging, erg klantvriendelijk.

Maxime
30 Januar 2020

Wij zijn groot fan van de Turkse keuken en hebben heerlijk gegeten. Een aanwinst dat het nu in de buurt zit!

warner
30 Januar 2020

nieuwe zaak dus meteen geprobeerd. Snelle bezorging door aardige jongeman. Eten was warm en erg lekker. Voor.herhaling vatbaar

Priscilla
27 Januar 2020

Het restaurant is net geopend dus wij wilden dit natuurlijk even proberen. We hadden Shoarma, Turkse Pizza en Tuvak Sote. En al het eten was eigenlijk heerlijk, boven verwachting. Vooral de Tuvak Sote was erg lekker, goed van smaak. Nu nog even wachten tot de Italiaanse keuken open is. Dan gaan we die ook even proberen. Al met al is het zeker een aanrader.

Floor en Gerard
27 Januar 2020

Heerlijk gegeten! Prima prijs-kwaliteit verhouding en hoeveelheid was ook goed.

Anoniem
27 Januar 2020

Erg lekkere kip, veel te veel rode ui, saus uit zakjes maar op zich niet slecht van smaak. Bezorging was prima. Papieren tas i.p.v. plastic tas, ook goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Patrick
26 Januar 2020

Voor het eerst hier besteld, bezorging op aangegeven tijd ontvangen. Eten was warm en heerlijk. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Eveline
26 Januar 2020